Santa Cecília 2018

Un any més hem celebrat Santa Cecília amb un munt d’activitats musicals.

Els petits de l’escola hem gaudit d’un preciós entreteniment musical amb la Buia Reixach, mare de l’Oleguer de P3.

Els nens i nenes han cantat, han participat i fins i tot dirigit:

També podeu veure fotos clicant a l’enllaç: Fem música amb la Buia

Els nens i nenes de primària hem gaudit d’un convidat molt especial, en Marc Bassols. Amb ell hem fet l’himne de l’escola. Ha set una experiència fantàstica i ens ho hem passat molt I molt bé. Després d’aquesta activitat tan xula, ens ha explicat com es constitueix un grup musical i què s’ha de tenir en compte.

A la tarda els nens i nenes de 3r a 6è que estudien instrument ens han fet un concert espectacular. Moltes gràcies per fer-nos gaudir de la música!

I tot junts hem cantat una cançó preciosa.

Ha estat un dia molt emocionant!

Fotos i vídeos