Primers dies d’escola a P3B

Els nens i nenes de P3 ja hem començat l’escola. Aquests primers dies han anat molt bé. Ens hem retrobat amb els nens i nenes de l’escola bressol i també hem pogut conèixer companys i companyes nous amb els que compartirem un munt d’experiències i vivències.

Hem pogut jugar amb les joguines de la classe que més ens agraden a cadascú: les construccions, les nines, els cotxes, els encaixos, la cuineta, els puzzles… i ens ho hem passat d’allò més bé. Una de les coses que també ens ha agradat molt és jugar al pati, on hi tenim una cuineta, un sorral, un tobogan…

Hem començat, també, a fer les primeres activitats guiades, com els racons de motricitat fina. Algunes propostes ens han costat una mica, però hi hem anat agafant pràctica i hem gaudit molt.

Ah, i també hem celebrat el primer aniversari del curs! En Jan ha fet 3 anys i, a part de cantar-li la cançó entre tots, també l’hem ajudat a fer una corona d’aniversari. Per molts anys, Jan!!!

Per veure les fotos d’aquests dies podeu clicar als enllaços següents:

Primers dies a P3B

Racons de motricitat fina