PRIMER PLA DE TREBALL.P4

Ja hem començat el curs i cal començar a treballar, així que hem començat el primer pla de treball de P4.

Entre dues aules hi havia cinc propostes de treball preparades ( anteriorment la tutora havia explicat que s’havia de fer a cada una ), cada nen/a escollia la que li venia més de gust fer en aquell dia, de manera que en el període de una setmana i mitja sabien d’organitzar per tal d’haver fet les cinc activitats. Una d’aquestes cinc activitats era avaluable, per tant un cop acabada la tasca juntament amb la tutora feien una autoavaluació.

-Torxa col.lectiva: entre tots han fet la torxa de la classe. Objectiu treballar la creativitat i la motricitat fina

-Plastilina amb pals: en aquest espais havien de fer una creació lliure utilitzant plastilina i pals. Objectius treballar la creativitat, l’ imaginació  i la motricitat fina

-Plastilina lliure: feien creacions amb plastilina utilitzant diferents eines. Objectius manipular i crear figures de plastilina.

-Classificació de llenties i cigrons Tenien una plata amb cigrons i llenties i utilitzant diferents eines havien de destriar-les de manera que quedessin separades. Objectius: manipular diferents materials, classificació i motricitat fina.

-Fer el cartell de la llibreta de dibuix: havien de buscar les lletres del seu nom, retallar-les i confegir. Un cop confegit el pintaven i escrivien el seu nom seguint el model que havien fet.

Objectius: Saber confegir el seu nom, saber escriure el seu nom, practicar l’habilitat de retallar.

 

 

 

 

 

 

 

 

FOTOS DE LES ACTIVITATS

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut