MELMELADA DE POMA

A P4 hem explicat el conte dels “esquirolets i la melmelada de poma” i se’ns ha acudit la idea de fer melmelada.

Aprofitant que aquesta setmana a l’escola teniem pomes del “pla de consum de fruita a les escoles” hem decidit seguir l’exemple de la mare esquirol:

Primer hem tallat les pomes pelades ben petitetes i amb sucre i suc de llimona les hem cuit fins aconseguir una melmelada deliciosa.

L’endemà hem fet degustació amb torradetes i no n’ha quedat ni la mostra.  Bé! un petit potet per a cada un sí que l’havíem reservat per poder portar a casa.

Ens ha encantat fer de cuiners!

Per veure les fotos cliqueu a l’enllaç: melmelada de poma