JA HA ARRIBAT EL CARNAVAL A L’ESCOLA!

Aquest dilluns ha arribat el rei Carnestoltes a l’escola. Ha vingut acompanyat pels nens i nenes de sisè, que han llegit un pregó molt divertit i que ha parlat de tots els invents treballats al llarg del curs per cada classe..

Durant la setmana, el rei Carnestoltes manarà unes consignes que s’hauran d’obeir. La primera d’aquestes consignes és venir a l’escola amb sabatilles d’estar per casa.

El dijous, celebrarem el Dijous Llarder. I ja ho sabeu: el dijous Llarder, botifarra menjaré! I anirem a esmorzar fora l’escola, com ja és tradició.

Per últim, aquest divendres de Carnaval, festa de la disbauxa i la xerinola, tots els i les alumnes de l’escola, sortirem ben disfressats a fer una rua pel poble per tal que tothom pugui veure les meravelloses disfresses que hem creat.

Us mantindrem informats!

FOTOS DE L’ARRIBADA DEL REI CARNESTOLTES