EXPLIQUEM CONTES A P5 – CURS 2019/2020

A la classe de P5 hem portat a terme un projecte per animar els nens i nenes a llegir i gaudir de la lectura.

A més a més creiem que és molt important que hi participin també els familiars, d’aquesta manera tots ens impliquem en un projecte comú i molt important en la vida escolar d’aquesta edat:

LA LECTURA.

La proposta era que totes les nenes i els nens de la classe poguessin explicar un conte a la classe als companys amb l’ajuda d’algun familiar. Ja teniem programades totes les sessions i algun ja van poder fer la feina a l’aula però també n’hi ha molts contes que han quedat pendents amb el confinament.

Però tot té solució i els nens i nenes ens poden explicar el conte des de casa i pengem el vídeo, així tots en gaudim. Moltes gràcies a tots pel vostre esforç.

Si voleu veure les fotos, o els vídeos, de cada conte cliqueu sobre el nom del nen o nena que trobareu a la taula següent:

(Alguns contes encara no hi són però a mida que els tinguem els penjarem a l’article)

TÍTOL DEL CONTE

LA CASETA DE XOCOLATA MARTINA 22 maig
DE QUIN COLOR ÉS UN PETÓ? CLÀUDIA 29 maig
ELS TRES REIS TON 5 juny

ESPEREM QUE US AGRADIN!!!