ENS PREPAREM PER ANAR AL LICEU

Demà assistirem, amb els alumnes d’educació infantil, a l’espectacle “els musics de Bremen” al Gran Teatre del Liceu de Barcelona. Ja fa dies que n’estem parlant i ens estem preparant per gaudir al màxim de l’espectacle: conèixer la història, els personatges i els instruments que escoltarem. Avui, amb els alumnes de I5 hem fet unes quantes fotos quan treballavem els sentiments que experimenten els animals protagonistes de la història: el gall espantat, el gos enfadat, l’ase trist i el gat feliç. Mireu quines cares tan expressives!

FOTOS I5