ELS ANIMALS DEL NOSTRE ENTORN A LA TARDOR

Els alumnes d’E. Infantil aquest curs volem estudiar els animals.
Ens hem proposat investigar què fan i quins podem veure al bosc que tenim al costat de l’escola i per això hem pensat que caldrà fer una sortida d’investigació a cada estació de l’any.
Per no perdre “pistonades” ja hem fet la primera, la de TARDOR.
Abans, però, ens hem preparat fent una llista del que ens cal per observar i recollir mostres: prismàtics, lupes, capses i pots, galleda i pala, bosses de plàstic…Ben equipats hem fet la sortida, que ha estat molt profitosa.

Hem trobat alguns animals i també altres materials que deixaven constància de la seva presencia al bosc, com pèl, caques o plomes.
També hem tingut la sort de trobar un cau i algunes restes de menjar com closques i aglans.
Tot un èxit de sortida! FOTOS SORTIDA

A l’escola hem classificat i observat atentament tot el material recollit i fins i tot hem pogut observar una tria d’aquest material amb la lupa binocular. ESPECTACULAR! FOTOS MATERIAL