A INFANTIL FEM CONTES COOPERATIUS

Aquests dies de confinament a E. Infantil també treballem cooperativament.

Una de les activitats que s’han programat, i que ha tingut molt d’èxit, ha estat la creació de dos contes cooperatius a cada classe.

Les mestres han repartit el text dels contes en diverses pàgines i a cada alumne de P3 i P4 li ha tocat il·lustrar una d’aquestes pàgines.

A P5 l’activitat s’ha portat a terme des del Classroom. Prèviament cada alumne havia triat el seu conte preferit i per fer l’activitat  han escollit una pàgina del conte i després ha fet el dibuix per  il·lustrar el text. Finalment han penjat la foto al document compartit.  Cada un ha triat el material i el format que ha volgut per fer el dibuix.

Els resultats han estat espectaculars! Tenim uns contes preciosos que podeu gaudir visitant les següents presentacions:

CONTES DE P3

CONTES DE P4