UN CONTE AMB EN TONI ORTIZ

El Dilluns 7 de maig els alumnes d’Educació  Infantil hem rebut la visita del dibuixant Toni Ortiz.

En Toni ens ha anat dibuixant les escenes del conte “La rateta que escombrava l’escaleta” i els alumnes podien observar el procés que s’anava projectant a la PDI. Al mateix temps la Cesca acompanyava les imatges amb l’explicació del conte. Els nens i nenes han gaudit molt de l’activitat i hi  han participat activament.

Si voleu veure les fotos cliqueu sobre l’enllaç CONTE RATETA

En finalitzar l’activitat en Toni ens ha signat els dibuixos i ens els ha regalat per l’escola.

MOLTES GRÀCIES!