ÚLTIM DIA DE TRIMESTRE

El dimecres 21 de desembre va finalitzar el primer trimestre i el vam despedir com cal.

Després d’un parell d’anys estranys, vam poder reunir-nos al gimnàs tots els grups de l’escola i escoltar-nos els poemes i gaudir de les nadales plegats.

Després de la xocolatada, també vam barrejar-nos grans i petits durant l’estona de pati, compartint espais i jocs.

Vam acabar el matí cagant el tió a Infantil i Cicle Inicial; mentre que els grups de 3r a 6è descobrien qui era el seu amic/ga invisible regalant-se unes postals personificades molt treballades.

Ha estat un trimestre amb molts aprenentatges i projectes nous procurant fer el nostre dia a dia una mica més sostenible per tal d’ assolir “un món millor”.

Al gener seguim compartint i aprenent uns dels altres.

Bones Festes, famílies del Bellpuig.

Us deixem fotografies del matí nadalenc.

CANTADA DE NADALES I TIÓ EI I CI

ÚLTIM DIA DELS PETITS