TARDOR A P3

A LA TARDOR, NI FRED NI CALOR” (dita treballada a la classe).

Quan comença la tardor 2021? A quina hora? | betevé

Des que va començar la tardor, a P3 hem posat molta atenció als canvis que hem vist al nostre voltant.

Hem observat els arbres del pati i els del parc i hem vist que les fulles han canviat de color i mica en mica han anat caient. Això ens ha portat a parlar dels colors de la tardor: el groc, el vermell, el taronja i el marró. Hem fet diverses activitats amb pintura i retoladors d’aquests colors.

També hem tingut un microespai dedicat a la tardor on hem pogut observar algunes de les fruites típiques d’aquesta època. En una sessió de tot el grup, les hem mirat molt bé, les hem olorat, hem dit els seus colors per fora i hem fet hipòtesis de com serien per dins! La majoria les hem endevinat… Els nens i nenes que han volgut, han pogut tastar la magrana!

Hem aprofitat les castanyes que ens va portar l’A.S. per comptar i fer seriacions! També hem escoltat “La Tardor” de Vivaldi en un vídeo ple d’imatges de tardor. Hem parlat dels dies de pluja i hem fet endevinalles de les peces que ens posem una tarda de pluja per anar a trepitjar bassals. I a més, hem treballat la dita i hem escoltat un bonic poema.

Voleu veure unes quantes imatges? Doncs cliqueu AQUÍ!