TALLERS DE PLÀSTICA A E. INFANTIL

1R TRIMESTRE: TALLERS DE TARDOR

Vam començar amb una sortida de tardor per observar el paisatge i els colors d’aquesta estació i vam aprofitar per recollir  troncs, fulles, bolets, fruits… que ens van servir de nexe per la primera tongada de tallers.

Paisatge de tardor amb pintura, escultura de fang amb decoració de tardor, mandala i experimentació  amb elements de la tardor, decoració de fulles amb retoladors, dibuix amb rascat de ceres.

PER VEURE FOTOS CLIQUEU A L’ENLLAÇ TALLERS TARDOR

2N TRIMESTRE: VAN GOGH

Aquest 2n trimestrte  hem treballat el pintor Vincent Van Gogh a partir de cinc tallers diferents.

Natura Morta: Els alumnes observaven un gerro amb flors seques i el representaven amb aquarel·les.

Autoretrat: Dibuixaven la seva cara sobre un plàstic transparent. Podien triar si volien observar-se al mirall i dibuixar-se o bé resseguir la silueta reflectida en el mirall.

La nit: Dibuix amb ceres d’un paisatge nocturn i llavors passar per sobre amb pintura aigualida.

La nit estrellada: Completar el quadre  a partir de tres audicions que parlen de la nit.

El groc: observar obres on Van Gogh utilitzava molt el groc i fer una composició amb pintura plàstica utilitzant diferents tons de groc.

Per veure les fotos cliqueu l’enllaç VAN GOGH

3R TRIMESTRE: FANG, MÚSICA I ITINERARIS

Aquest últim trimestre estem realitzant uns tallers més diversos.

Terrissaires: relacionat amb la fira del tupí, fem un taller de fang. Amb manipulació lliure.

Espai musical: els alumnes troben diverses propostes a fer relacionades amb la música, com l’elaboració de capses dels sons, tocar partitures amb guitarra i teclat, audicions…

Instal·lacions artístiques amb tres materials diferents.

La teranyina: amb fils diversos realitzar recorreguts lliures i desprès jugar amb la instal·lació feta.

Empaperat: Creació de dibuixos sobre el terra amb papers de colors de diferents mides.

Arquitectes de gots: Construcció lliure amb gots de colors que poden tenir diferents interpretacions pels nens/es.

PER VEURE LES FOTOS CLIQUEU L’ENLLAÇ: 3R TRIMESTRE