SORTIDA DE CI A LA FONT D’EN PAU I EL CASTELL

El dimarts 25 d’octubre al matí els alumnes de Cicle Inicial vam fer una sortida al bosc del Castell de Bellpuig.

Els Forestals de primer volien conèixer la Font d’en Pau ja que estudien els boscos i a Sant Julià hi ha aquesta font dedicada a un bomber valent que era del poble i treballava per salvar els boscos.

Vam observar les arrels ja que estem fent el projecte d’Art i Escola i vam dibuixar el que ens imaginàvem que sortia de diferents arrels: arbre amb caseta, roures, flors, fruits…

Vam baixar per tobogans de sorra i vam tornar amb el cul brut i adolorit per les pedres que hi havia enterrades.

Vam pujar un camí molt dret fins el castell on vam poder conèixer la seva llegenda. Aquest castell forma part de les arrels del poble.

Va ser una sortida artística i de natura molt xula.

Els periodistes: I.R, O.P, E.M, R.M

FOTOS DE LA SORTIDA