Racons CI

Els dimarts després del pati els grups de primer i segon fan racons. Tenen un pla de treball que recull diferents propostes relacionades amb robòtica, traç, matemàtiques, llengua, plàstica i algun joc. Aquestes últimes setmanes han fet els següents: puntillisme, còpia d’un poema d’hivern, comprensió lectora, joc “Topo chef”, anar a comprar al súper, racó matemàtic de monedes i iniciació a la programació a l’ordinador.

La metodologia de racons fa que cada infant s’hagi d’autogestionar el temps que inverteix a cada activitat per tal de poder-les realitzar totes. L’alumnat pot escollir l’ordre en el qual fa aquestes activitats.

A l’estona de racons hi ha 3 mestres entre els 2 grups, el fet que les mestres puguin guiar un racó amb pocs alumnes afavoreix l’atenció individualitzada i respecte el ritme de cada nen/a.

Podeu veure les fotos AQUÍ