Projectes ODS_ Cicle Mitjà

Durant aquest curs escolar el tema central era “Volem un món millor”. Cada curs s’ha centrat en el treball d’un Objectiu de Desenvolupament Sostenible.

L’alumnat de 3r es van centrar en l’ODS 6 (Aigua neta i sanejament) i l’alumnat de 4t en els ODS 1 i 2 (fi de la pobresa i fam zero). Durant el curs hem anat fent activitats relacionades amb aquest aspecte. Al llarg del projecte, han anat creant la carpeta d’aprenentatge on hem recollit les activitats i els aprenentatges.

Aquí hi veureu el recull d’activitats que hem anat portant a terme durant el projecte:

Projecte de 3r

Projecte de 4t