PROJECTE LES PILOTES

Com ja sabeu els nens i nenes de P3 som la classe de les pilotes. Hem estat buscant pilotes per tota l’escola i hem pensat que seria divertit que els nens i nenes de l’escola en ensenyessin jocs amb pilotes, que juguen amb elles cada dia.

Així ha estat com amb l’ajut d’en Dani i tots els nens i nenes de l’escola, hem pogut crear diferents jocs amb les pilotes.

Cada hora d’Educació física ens organitzàvem:

•  Els nens i nenes de cada curs ens venien a buscar a l’aula.
  •  Quan arribàvem al gimnàs, primer de tot feiem parelles (padrins), és a dir, un nen o nena gran anava amb un nen o nena de P3. Al llarg de tota l’estació els nens i les nenes grans havien d’estar sempre amb la seva parella i vetllar per la correcta realització de les diferents estacions i ajudar-los en el què calgués.
  •  Els nens ens acompanyaven a les diferents estacions (4 o 6 espais de joc amb material)
  •  Jugavem junts.
  •  Relaxació o joc de finalització de la sessió.
  •  Acompanyament i retorn a l’aula

Què volem aconseguir?

•  Adquirir agilitat amb el cos per dominar la pilota (de futbol, tenir, hoquei, …)
  • Expressar la seva creativitat a través de la creació junts de jocs amb la pilota i altres materials.
  • Participar en els diferents jocs.
  • Gaudir dels jocs amb pilota.
  • Millorar la punteria en els diferents jocs: petanca, bàsquet, futbol…
Aquí Us deixem un recull de totes les fotos de les diferents sessions que hem fet (8 sessions en total).