PRIMERS DIES A P3!

Inici del curs 2019-2020 | Escola Joan Solans

Hola famílies!!

Aquests dies, a l’escola Bellpuig estem molt contents i contentes perquè han començat els nens i nenes de P3!

En són 18 de colla i aquesta setmana ha estat plena de novetats per a elles i ells. Als matins quan arriben a la classe es troben diferents microespais on poden jugar una bona estona fins que arriba l’hora d’esmorzar. Aquesta setmana els pares i mares poden entrar una estoneta a dina l’aula i ajudar-los a deixar la seva motxilla, la seva ampolla d’aigua i la carpeta viatgera. Hi ha nens i nenes que ja ho fan sols i de seguida es posen a jugar, a altres els costa més separar-se de la mare o el pare però és qüestió de dies i d’anar-se adaptant al nou espai, als nens i nenes de la classe, a les mestres noves i a les monitores del menjador.

Us deixem unes quantes fotos d’aquesta setmana! Mireu, mireu!!

PRIMERS DIES A P3!