PRIMERS DIES A I3

L’alumnat de I3 ha viscut un setembre ple d’emocions, novetats i aprenentatges!

Uns primers dies plens d’il·lusió i ganes de conèixer la nova escola i totes les possibilitats que ens ofereix. Alguna llàgrima i molta curiositat.

Coneixent infants, les mestres, els espais, els “tempos”, els materials lúdics i, aquells que es queden a dinar, el menjador i l’estona de la migdiada .

Aprenent les rutines d’aula i començant a adquirir uns hàbits que seran molt importants al llarg de tota l’escolaritat.

Unes primeres setmanes de curs farcides de bons moments i en les que ens coneixem com a grup i comencem a fer pinya, un tema que marcarà aquest curs i molt important per a l’escola i per a la vida!

Ah! I no ens n’oblidem! La nostra classe ja té nom: les formigues!

Voleu veure unes quantes imatges d’aquest primer mes?