PLA DE TREBALL ÚLTIMS DIES DE CURS. P4

L’alumnat de P4 aquesta setmana hem fet un pla de treball amb diferents propostes on treballàvem alguns conceptes per repassar-los però l’objectiu més important d’aquesta tasca era la de organitzar-nos a l’hora de treballar.

Durant el curs quan fèiem els plans de treball cada sessió n’escollíem i en realitzàvem un . Aquest cop la mestra va explicar totes les activitats que formaven el pla de treball però amb la diferencia que aquesta vegada havien de fer les tasques en dues sessions per tant havien de saber administrar molt bé el temps, saber quines havien fet, quines no, on es feien i que es necessitava en cada activitat perquè un cop finalitzada la temporització donada estiguessin totes acabades.

Va ser un èxit perquè un tant per cent molt elevat de nens i nens no van necessitar ajuda, ni se’ls va haver de guiar per fer les activitats.

ENHORABONA!

Les activitats treballades van ser:

• Beeboots: amb l’objectiu de aprendre a utilitzar les beeboots, a part de treballar orientació espaial i recordar conceptes apresos en el projecte de les torxes viatgeres
  • Pintura: amb l’objectiu de treballar el traç dels números
  • Comptem amb legos: amb l’objectiu de treballar la quantitat grafia dels números.
  • Dita de juny: amb l’objectiu de memoritzar i entendre la dita de juny, pensar i dibuixar coses que fan llum
  • Domino: amb l’objectiu d’entendre una mica la descomposició dels números i començar a treballar el concepte de suma