ORQUESTRA BELLPUIG

Per celebrar Santa Cecília, patrona de la música, hem creat la primera orquestra Bellpuig. L’alumnat dels diferents cursos ha interpretat conjuntament la cançó “Junts” del grup menorquí “Pèl de gall”.

Els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial han tocat instruments de percussió mentre els més grans ho han fet amb els “boomwhackers”, els instruments Orff i les melòdiques. Alhora tots han cantat la lletra de la cançó i en algun fragment han fet alguna coreografia. Primer de tot hem treballat la melodia de la cançó cantant cada fragment amb l’ajuda de la coral de mestres. Després hem posat l’atenció al ritme que seguien els instruments de percussió. Finalment hem escoltat l’harmonia interpretada pels més grans de l’escola. El gran repte ha estat, finalment, sumar aquests elements per tal de fer sonar la cançó.

Ha sigut una activitat que, gràcies al treball d’equip, ens ha ajudat a assolir un objectiu comú: interpretar una cançó tots JUNTS.

FOTOS I VÍDEOS