Menjador 2n trimestre

Encarem la recta final d’aquest curs i des de l’equip de menjador us fem arribar un resum de les activitats que hem realitzat en el 2n trimestre i dels millors moments dels migdies a l’escola.

A finals de gener els alumnes de P4 i P5 van començar a rentar-se les dents, tot un projecte on treballem hàbits i rutines. Mentre els nens i les nenes juguen al pati, van entrant a les piques de les seves respectives classes amb la monitora per tal de poder treballar en petit grup i assegurar el bon funcionament de la rutina. Cada setmana canviem el raspall per un de nou i cada quinze dies els propis infants renten els estoigs per garantir la màxima higiene.

Durant les setmanes prèvies al carnestoltes vam realitzar un taller de màscares al pati d’infantil.

El 28 de febrer vam fer el dinar amagat on els nens i nenes de tots els cursos havien d’endevinar quin era el menjar del segon plat amb els ulls tapats, tot desenvolupant la resta de sentits.

Amb l’arribada de la primavera hem decorat el menjador amb margarites de cartolina.

D’altra banda els alumnes de primària han finalitzat el torneig de futbol que van iniciar al primer trimestre i ja s’han obert les inscripcions per al campionat de jocs de taula que realitzarem aquest últim trimestre.