Follet Valent_ Cicle Mitjà

El passat divendres, l’alumnat de cicle mitjà va interpretar la cantata del Follet Valent. Amb les famílies com a públic, l’ambient era carregat d’emoció.

Els alumnes van interpretar amb passió i energia cada nota i cada paraula acompanyats a la narració per una alumna de 6è. Van transportar-nos a un món de fantasia, on el Follet Valent va viure les seves aventures i va ensenyar-nos valors com l’amistat.

Els decorats, elaborats amb detall i creativitat, van fer que ens endinséssim en el món del Follet Valent.

L’aplaudiment del públic al final de la representació va ser la millor recompensa per a tot l’esforç i la dedicació posats en aquesta cantata.

A més, volem agrair la participació d’una mare del grup de 3r, qui amb la seva destresa al piano va enriquir la nostra experiència musical.