FESTA FI DE CURS!

Aquest passat divendres vam celebrar la festa de fi de curs 2022 de l’escola Bellpuig i el comiat de l’alumnat de 6è al pavelló de Sant Julià de Vilatorta.

Primerament vam celebrar el comiat dels nens i nenes de 6è amb les seves famílies en un format més íntim; els vam dedicar unes boniques paraules per a cadascú, l’AFA els va fer entrega de les orles, els familiars els van llegir un escrit de comiat i els van fer entrega d’un detall, tant a l’alumnat com als docents, i finalment vam visualitzar un vídeo resum del seu pas per l’escola. Va ser una festa molt bonica!

Després, i recuperant el format d’abans de la pandèmia, vam celebrar la festa de fi de curs tot l’alumnat conjuntament amb les famílies. L’acte va estar dirigit pels nens i nenes més grans; cada classe va dur a terme una actuació relacionada amb el tema del curs; llavors vam cantar tots junts el “We are the champions” i finalment es va fer entrega d’una medalla i un birret a cada infant de 6è.

Va ser molt bonic viure-ho tots junts!

A continuació us deixem algunes imatges i un vídeo de cada actuació!