ENS VISITA VALENTÍ GUBIANAS

El passat 19 de febrer ens va visitar en Valentí Gubianas, il·lustrador del llibre “Un somni dins el mitjó” que els nens i nenes de 3r i 4t han llegit.

Els alumnes d’infantil també el vam anar a veure ja que nosaltres hem estat llegint “La princeseta”, “Buffa” i un llibre d’endevinalles il·lustrats per ell.

Els nens i nenes de P3 i P4 vam gaudir de les explicacions i els dibuixos que ens va fer de la princeseta i els animals del llibre d’endevinalles i en acabar li vam regalar un recull de dibuixos d’aquests personatges fets per tots nosaltres.

Els nens i nenes de P5 li vam regalar les endevinalles que vam fer en equips cooperatius il·lustrades per nosaltres mateixos.

I els alumnes de 3r i 4t li vam regalar uns mitjons que hem fet molt divertits i on darrera de cada mitjó hi hem escrit un somni.

Ell ens va explicar la feina d’il·lustrador, com ho fa per dibuixar, els colors primaris i com ho fem perquè surtin els altres colors i ens va fer diferents dibuixos tot mostrant el seu art. Ens va agradar molt la seva visita, esperem tornar-lo a veure ben aviat.