ENS VISITA L’ESCOLA DE MÚSICA DE SANT JULIÀ

El dimecres els nens i nenes de P4, P5 i 1r vam tenir l’oportunitat de descobrir els instruments que es toquen a l’Escola de Música de Sant Julià (adherida a l’Escola de Música de Vic).

En Marcelí ens va explicar les característiques dels diferents tipus de saxo i vam poder escoltar com sonaven, també vam poder escoltar el so de la flauta travessera.

En Manel ens va explicar les característiques, semblances i diferències entre la trompeta i el fiscorn, així com també els diferents tipus de sordines.

La Coloma ens va explicar les característiques del violí, vam escoltar el seu so i fins tot… vam poder tocar-lo!

Va ser un matí molt musical i divertit!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS I ELS VÍDEOS