Els plats preferints dels nens i nenes d’Educació Infantil.

Una de les propostes de treball que ha tingut molt èxit ha estat el de la Cuina, ja que les mestres d’educació infantil hem rebut moltes fotos i vídeos de com els nens i nenes han elaborat les receptes que haviem compartit i moltes d’altres de collita pròpia.
Una activitat cooperativa molt divertida, que s’ha realitzat durant aquesta proposta de treball, ha estat que els alumnes poguessin ensenyar el seu plat preferit a totes els seus companys de classe. Gràcies a les fotos que els nens i nenes ens varen enviar, cada mestra ha pogut crear un video. D’aquesta manera s’ha pogut fer un treball cooperatiu,en el qual cada alumne hi ha aportat el seu granet de sorra.
Aquí us deixem els videos dels plats preferits dels nens i nenes de la classe de:
Les Pilotes, dels Avions i dels Submarins!

ELS MENJARS PREFERITS DE LES PILOTES

ELS MENJARS PREFERITS DELS AVIONS