ELS OFICIS A P5 2018

La família és un element educador de vital importància i des de l’escola creiem en la necessitat d’una estreta col·laboració.

Mitjançant l’experiència, hem comprovat que la cooperació d’ambdós estaments en algunes tasques educatives comporta l’assoliment d’una millora en l’aprenentatge dels infants. I és per aquest motiu que al parvulari de l’escola es treballen diferents projectes que potencien aquesta cooperació.

La nostra proposta de col·laboració a l’aula de P5 persegueix  que els nens coneguin diferents oficis a través de l’experiència personal de les seves famílies.

L’activitat consta de tres parts:

1. Treball previ: enquesta als familiars sobre el seu ofici, sondeig sobre qui podrà venir a la classe per part dels alumnes i llistat d’oficis que podrem conèixer
    Els alumnes elaboren el llistat en grup cooperatiu i el donen a conèixer als companys.
    PER VEURE FOTOS CLIQUEU A L’ENLLAÇ: RECULL OFICIS
  2. Visita del familiar a l’escola
    per veure les fotos cliqueu sobre el nom de l’alumne

GERARD INFORMÀTIC