ELS OFICIS A P4. ENTREVISTEM AL POT PETIT

Els nens i nenes de P4 hem treballat els oficis. Els oficis és un mini projecte que té com objectiu principal aprendre els oficis però també apropar l’escola a les famílies, de manera que tots els pares i mares poden venir a l’aula explicar-nos el seu ofcici. A partir de l’explicació o l’activitat que es fa amb les famílies, llavors a l’aula tota aquesta informació s’amplia, es treballa…per tal de que l’alumnat  coneixi, entengui , aprengui la gran diversitat d’oficis que hi ha.

Aquest curs dues  famílies van explicar l’ofici de periodista, després de la presentació per part dels pares i mares des de l’aula ho vàrem treballar de diferents maneres. Una va ser que per grups cooperatius pensaven, escrivien dibuixaven i posteriorment explicaven els seus companys una noticia inventada. I l’altre activitat per treballar aquest l’ofici va ser que una de les famílies periodistes ens va posar amb contacte amb el POT PETIT així que pels infants de P4 aquest cop la seva tasca com a periodistes va ser la de preparar una entrevista. Va ser una experiència molt bonica sobretot quan vam rebre la seves respostes.

MIREU, MIREU ENTREVISTA DELS NENES I NENES DE P4 EN PAU I LA JANA DEL POT PETIT.

Aprofitem per agraït la col.laboració de totes les famílies per la seva col.laboració ja que sense elles aquest projecte no es podria realitzar. Gràcies