ELS DE 4T ANEM A L’HORT!

Com molts ja sabeu, la classe de 4t és l’encarregada de cuidar i mantenir l’hort de la nostra escola. A tots ens fa molta il·lusió i esperem que arribi el dimarts per poder baixar a l’hort i fer les tasques que cal.

Ara per ara ens ha tocat arremangar-nos de debò! Primer de tot, arrencant totes les herbes que s’havien acumulat durant les vacances d’estiu. Un cop net, hem remenat la terra i amb l’ajuda del pare d’en Marc i l’avi de la Duna l’hem deixat ben preparada per poder començar a plantar i sembrar. Ens hem agrupat per parelles i un grup de tres, hem mesurat l’hort i ens l’hem repartit en parcel·les d’1 metre quadrat.

A partir d’ara, amb l’ajuda de calendaris de sembra i plantació, organitzarem cada grup el seu “tros” i començarem a omplir les parcel·les amb les hortalisses que es poden plantar ara a la tardor.

Ara per ara, això és el que hem fet… Més endavant, tindreu noves notícies de l’hort de la nostra escola!

Si ens voleu veure, cliqueu al següent enllaç!