CONTINUEM TREBALLANT LA TARDOR I3

L’alumnat d’I3 continuem treballant més característiques de la tardor i també la motricitat fina. Per fer-ho hem seguit la mateixa metodologia que les sessions anteriors, en la que cada alumne escollia quina activitat volia realitzar aquell dia de manera que al llarg de les cinc sessions podien passar per totes.

Les activitats que podien escollir eren:

-Carabasses: jugaven amb carbassa per tal de experimentar, explorar i observar la carbassa com a fruit de tardor.

-Taronges, llimones i mandarines: en aquest espai podien experimentar, manipular i observar diferents característiques d’aquest fruits de tardor.

-Fulles de llana: en aquesta activitat els nenes i nens escollien una fulla i l’anaven vestint amb llanes de diferents colors de la tardor. Amb l’objectiu de treballar la motricitat fina, la creativitat i anar coneixent els colors de la tardor.

-Escuradents: els/les alumnes es trobaven uns pots que tenien diferents obertures molt petites i ells/es havien d’anar-hi posant a través d’aquests foradets de diverses mides els escuradents. Fent aquesta activitat treballaven la motricitat fina, sobretot la pinça.

-Boletes de colors: en aquest espai l’alumnat es trobava tot de boletes de diferents mides i colors que havien d’agafar amb unes pinces i col.locar i classificar-les segons el seu color. Amb aquesta activitat es pretenia treballar la motricitat fina (la pinça), el reconeixement de colors i la classificació segons el color.