Cercle de percussió

Ahir tots els nens i nenes de l’escola vam poder realitzar l’activitat conjunta que havíem de fer per Santa Cecília, el dia de la música.

Els alumnes, organitzats en cicles, van fer l’activitat anomenada “Cercles de percussió” al gimnàs de l’escola. Tots els alumnes asseguts en cercle van disposar d’un instrument de percussió i es van deixar portar per les instruccions del llenguatge corporal d’en Jordi Vinyoles.

Va ser un matí molt bonic, intens i ple de MÚSICA on vam poder vibrar amb el so dels tambors!

Aquí us deixem les FOTOS:

FOTOS DELS PETITS

FOTOS DELS MITJANS