ANEM D’EXCURSIÓ AL MONTSENY!

Dimarts 3 de maig els alumnes de la classe de 6è vam anar d’excursió al Montseny. Un cop allà vam conèixer la Laura, la guia que ens va acompanyar durant tota l’excursió.

Vam fer una part de la ruta del pla de la calma. De tant en tant la guia ens explicava alguna curiositat. Ens va explicar què era el marxívol,  d’on prové l’expressió ”estar com una cabra”, que el ginebró es pot menjar. També vam escoltar el cant dels ocells i vam veure petjades i excrements.

A l’escola vam crear diferents auques relacionades amb el Montseny i el medi ambient.

A continuació us deixem les imatges de l’excursió i les auques.

Ens va agradar molt!!

Els nens i nenes de 6è 🙂