A L’ESTIU TOTA CUCA VIU.I3

L’alumna de I3 hem treballat la dita de l’estiu “A L’ESTIU TOTA CUCA VIU”. Hem fet diferents activitats a partir de microespais.

Cucs de terra: Havien d’agafar amb les pinces ,els cucs (espaguetis bullits) de la sorra ,amb l’objectiu de treballar la motricitat fina.

Estampació d’animalons: havien d’estampar cuques de diferents formes i colors. Treballaven la tècnica de l’estampació

Animalons a la sorra: jugaven a pales petites i animalons amb safates de sorra, amb l’objectiu de manipular, crear i imaginar.

Mural d’animalons: cada infant escollia un animaló que després reproduíem utilitzant diferents tècniques. Amb l’objectiu de treballar diverses tècniques plàstiques.

Caixa d’animalons: amb les pinces havien de treure les cuques de dins la caixa tot treballant la motricitat fina.

Aquests microespais els ha ensenyat a treballar una nova metodologia que anirem utilitzant en força moments del curs.

MIREU, MIREU

Per tal d’entendre millor la dita també vam sortir a buscar “cuques” i al dia següent  les vàrem observar detingudament al microscopi digital.