Un dia molt intens!

El matí de dimarts dia 11 de febrer els/les alumnes de quart vam anar al Pavelló Olímpic Municipal de Reus.
Dins les trobades d’educació física de centres de Primària vam fer una sessió de PATINATGE SOBRE RODES per tal de descobrir i experimentar el desplaçament sobre patins i, alhora, vam compartir experiències amb altres alumnes de la comarca. L’ activitat es va realitzar en tres grups de nivell: principiantsiniciacióperfeccionament.
A la tarda vam anar a  “Les Quadres d’ en Blai” per tal de conèixer tot el món del cavall…, per finalitzar el dia vam realitzar  la tornada cap a l’escola amb el nostre propi desplaçament motriu.
Una activitat xuli piruli i esgotadora!
Cliqueu damunt per veure les fotos. Moltes gràcies!