TED Ed Club

Dilluns 11 de juny ha tingut lloc l’Acte final del TED Ed Club al Teatre del Casal Riudomenc.
Amb els nervis a flor de pell, anem cap al Casal Riudomenc a la primera trobada de TED-Ed Clubs de la nostra comarca.
Amb un total de 18 presentacions en anglès amb alumnes vinguts des de diverses escoles i instituts de Reus i Castellvell, ha estat tota una experiència per a nosaltres!
Nosaltres hem presentat 5 projectes, fets per nens i nenes de 6è, que han treballat durant tot el curs i que, un cop al Casal, han fet gala de les seves dots naturals per l’anglès i… pel teatre!
Fins i tot, un dels nostres grups ha estat entrevistat per a la tele!
Moltes felicitats a aquests artistes!
Aquesta activitat ha esta possible gràcies a la coordinació dels mestres participants, els responsables del TEDxReus i el CRP Baix Camp.

Aquí teniu el programa