Olimpíada cultural 2024 (5è)

Per tercer any consecutiu els nens i nenes de 5è han participat a l’Olimpíada Cultural Reus 2024 que organitza el Consell Esportiu del Baix Camp i l’Ajuntament de Reus.

Hem participat en les dues modalitats de la convocatòria:

1. Modalitat individualEls alumnes van fer una redacció i un dibuix relacionat amb els valors esportius de l’Olimpíada Escolar.
  2. Modalitat grup-classe. han realitzat 2 reptes esportius (un circuit de bàsquet i un altre d’hoquei) i després hem fet 1 repte cultural (Kahoot).

Activitats com aquesta ajuden als infants a agafar gust per l’esport que és l’objectiu principal de l’àrea d’EF.

Ens ho hem passat molt bé!

Imatges