Menjador escolar curs 2020-21

La Regidoria d’Educació obre el termini d’inscripcions per al Servei de Menjador Escolar del curs 2020-2021 i que serà del 13 al 17 de juliol per a totes aquelles famílies interessades en què el seu fill o filla faci ús d’aquest servei durant el pròxim curs escolar.

Aquest any, la sol·licitud d’inscripció s’haurà de presentar per via telemàtica i es pot descarregar al final d’aquesta notícia. Una vegada emplenada i signada s’haurà d’enviar per correu electrònic a l’adreça menjador@riudoms.cat. En cas que no es diposi de signatura electrònica, es pot enviar la sol·licitud escanejada.

Així mateix, hi haurà un segon període d’inscripcions els dies 1 i 2 de setembre. Aquests dies es podrà fer de manera telemàtica o bé de manera presencial a l’Escola Beat Bonaventura de les 9.00 h a les 15.00 h.

S’informa a les famílies que, atesa la situació provocada per la Covid-19, el Servei de Menjador Escolar pot veure’s modificat en funció de l’evolució de les mesures sanitàries que s’hagin d’adoptar de cara a l’inici del curs 2020-2021.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *