Menjador 2021-22

TERMINI OBERT D’INSCRIPCIONS AL SERVEI DE MENJADOR PEL CURS 21-22.
Benvolgudes famílies,
L’Ampa de l’Escola Beat Bonaventura ha assumit la gestió del menjador escolar. Per tal d’oferir un servei integrat de cuina i monitoratge, s’ha contractat l’empresa AlimentArt pel curs vinent.
 📌 *INSCRIPCIONS*📌
Emplenar la butlleta i enviar-la per mail a l’adreça irene.valverde@alimentart.com abans del 8 de setembre. Adreceu-vos també a aquest mail per resoldre els vostres dubtes.
📌 *Reunió informativa* 📌
Dia 8 de setembre a les 17h (lloc i format presencial o virtual a determinar en funció de la situació sanitària). A la reunió també es podran entregar butlletes d’inscripció.
Al web de l’ampa podeu consultar tota la informació actualitzada disponible.