Makey Makey a 3r

La setmana passada els alumnes de 3r vam fer un taller sobre el Makey Makey. És una placa electrònica que permet enviar ordres a l’ordinador. Es crea un circuit mitjançant contactes o pinces i podem convertir qualsevol objecte en un teclat de piano o un comandament.

Vam sentir notes del piano quan tocàvem les mans de companys, o un plàtan, plastelina, aigua o una patata! Hem après que el paper d’alumini i el coure son conductors d’energia, igual que nosaltres i molts altres materials. Van venir tres alumnes de la Universitat Rovira i Virgili a ensenyar-nos-ho i ens han convidat a participar en un concurs! Ja estem pensant i preparant els nostres projectes per presentar al concurs!

Ens ho vam passar molt bé, mireu!