Informació menjador escolar 2022-23

L’Ampa de l’Escola Beat Bonaventura ha assumit la gestió del menjador escolar. Per tal d’oferir un servei integrat de cuina i monitoratge, s’ha contractat l’empresa CUINA I GESTIÓ per aquest proper curs 2022-23.

L’Ampa fa una aposta ferma per fer del menjador un espai educatiu on l’alumnat pugui viure un procés d’aprenentatge constant, adquirir hàbits saludables i aprendre a conviure i a gaudir del temps de lleure.

Per inscriure’s al menjador cal donar-se d’alta al seu propi aplicatiu, teniu accés al següent enllaç:

ALTA MENJADOR

INFORMACIÓ CUINA I GESTIÓ

LA COMUNICACIÓ:

A partir del Setembre: Se us facilitarà el telèfon de la coordinadora, Sonia.

Per consultar els dubtes, l’horari serà de 9 a 9.30 hores o sol·licitant cita prèvia.
Durant l’estiu també podeu trucar a l’oficina central 977 310 371 o escriure un correu a: atenciopares.cuinagestio@ausolan.com

AQUÍ TROBAREU DOCUMENTACIÓ DEL SERVEI DE MENJADOR

PRESENTACIÓ APLICATIU MANUAL INSTRUCCIONS APLICATIU