Erasmus+

El nostre centre va presentar un projecte Erasmus+ KA229 el qual ha estat aprovat i seleccionat per dur a terme entre el 2020 i 2022.
Treballarem conjuntament sota el títol “More Green you live, more life you give” amb escoles de Bulgària, Turquia, Romania i Itàlia. L’objectiu principal és la conscienciació envers el reciclatge i la cura de l’entorn.
En els pròxims mesos, els docents, continuarem amb la formació i assessorament necessaris per engegar i coordinar el projecte.
Hi havia previstes mobilitats d’alumnat (5è) i mestres però restem a l’espera d’informació per saber com es gestionarà amb la situació actual i us mantindrem al cas. Esperem que l’alumnat gaudeixi de les activitats que realitzarem a nivell d’escola.
Podreu seguir el projecte a través de la web del centre, el blog del projecte i les xarxes socials.