Dia del Consum Responsable

El passat dia 15 de març, emmarcat en el projecte Erasmus+ que porta la nostra escola, vam celebrar, juntament amb els nostres partners, el Dia del Consum Responsable. Tota l’escola hi va participar en l’elaboració de slogans que vam compartir amb els nostres socis.

A més, per ajudar la resta de nens i nenes i les seves famílies en la reducció de residus, els alumnes de cicle mitjà van realitzar un disseny per un bocn’roll i aquest dia 15 hem presentat el resultat.

Tots els nens i nenes de l’escola tenen un bocn’roll ben bonic i personalitzat que ajudarà a reduir els residus de la nostra escola!

Us convidem a visitar el website del projecte: https://mfortu49.wixsite.com/moregreen