Consell d’infants en ple a l’Ajuntament

Dijous 25 de maig l’alumnat de 3r de primària, juntament amb l’alumnat de l’escola Cavaller Arnau, hem assistit a un consell d’infants en ple. Hem pogut comprovar com és fer de regidors per un dia!

A la sala de plens de l’Ajuntament s’han presentat propostes molt interessants per a la millora del nostre poble. Les propostes presentades tracten temes tan diversos com la conservació i millora de voreres del poble i l’arranjament de la plaça de l’església i la plaça petita, com la millora de la piscina municipal, la construcció de més carrils bici, la instal·lació de més papereres i bancs per poder seure en alguns indrets del poble. Els nostres infants també han destacat la necessitat d’instal·lar un altre parc de gossos i la millora del que ja hi ha. Finalment, han propostat posar en funcionament un cinema infantil al Casal Riudomenc.

Valorem molt positivament aquesta iniciativa que permet participar activament als infants en la millora del seu municipi. El nostre agraïment a l’Alcade de Riudoms, Sergi Pedret i a la regidora, Judit Albesa.