Col·laborem amb La Marató 2019

Aquest any la Marató de TV3 recull diners per a la investigació al voltant de les malalties minoritàries.
L’escola hi hem tornat a col·laborar durant el dia d’avui recollint diners a canvi de:
  • Esmorzar solidari.
  • Xapes dissenyades per alumnes amb motiu del 40 aniversari de l’edifici principal.
  • Manualtitats nadalenques fetes pels avis de l’Onada amb la col·laboració dels nens i nenes de 5è.
  • Estels per penjar que han realitzat l’alumnat de CM i CS.
Hem d’agrair la col·laboració a totes les famílies que han portat esmorzar per compartir, també a les que heu col·laborat amb l’aportació de donatius i a l’AMPA que aquest any ens ha ajudat en la taula de manualitats i serà l’encarregat de fer el donatiu a La Marató de TV3.
Gràcies als donatius que heu aportat hem aconseguit recaptar 710.37 €
Motes gràcies per la vostra col·laboració.
Cliqueu la imatge per veure la galeria d’imatges: