Celebrem la castanyada

La tarda del 31d’octubre, tota l’escola, vam celebrar la festa de la castanyada. Hem d’agrair, un any més, la col·laboració de l’AMPA que ens ha convidat a les castanyes i a la coca amb xocolata!

• PARVULARI: Hem celebrat la castanyada, ni més ni menys que, amb la castanyera de Vilanova de Prades. Ens ha explicat un conte, hem cantat i dansat plegats i no han faltat les castanyes i la coca amb xocolata!

Imatges castanyada EI

• CICLE INICIAL: com ja és tradició, els nens i nenes de 1r i 2n hem celebrat la castanyada realitzant  jocs. En acabar, ens hem col·locat en rotllanes i hem berenat les castanyes i la coca amb xocolata.

Imatges castanyada CI

• CICLE MITJÀ: l’alumnat de 3r i 4t vam gaudir amb els jocs populars que vam adaptar a la celebració de la castanyada: Mocador, “castanyes,panellets i moniatos”, cursa de relleus portant una castanya a la cullera,…

Imatges castanyada CM

• CICLE SUPERIOR: Els alumnes de 6è hem preparat un seguit de tallers i activitats: història de terror, punt de llibre monstruós, photocall de por, jocs de punteria i un memori , tot confeccionat pels nens de 6è. En aquestes activitats han participat els nostres companys de 5è.

Imatges castanyada CS