8 M – Dia de la dona

Amb motiu del dia internacional de la dona, 8M, hem elaborat una exposició sobre 20 dones catalanes del nostre temps.
En aquesta exposició ha participat tot l’alumnat i totes les mestres de l’escola, treballant una d’aquestes dones amb el seu grup classe.
El procés desenvolupat ha estat molt enriquidor, descobrint la vida de cadascuna d’elles. Durant les properes dues setmanes l’exposició romandrà al vestíbul de l’escola i cada classe durà a terme unes activitats d’ensenyament- aprenentatge al voltant d’aquestes dones. Pretenem donar visibilitat a dones actuals que són referents en els seus àmbits des de l’esforç, la perseverança i el treball diari.
Seguim endavant!