5è participa a l’Olimpíada cultural de Reus

Els nens i nenes de 5è han participat a l’Olimpíada Cultural Reus 2022 que organitza el Consell Esportiu del Baix Camp i l’Ajuntament de Reus.

Hem participat en les dues modalitats de la convocatòria:

1. Modalitat grup-classe. Vam anar al Pavelló olímpic de Reus on cada grup va realitzar 2 reptes esportius (un circuit de bàsquet i un altre d’hoquei) i després vam fer 1 repte cultural (Kahoot).
  2. Modalitat individual. Els alumnes van fer una redacció i un dibuix relacionat amb els valors esportius de l’Olimpíada Escolar.

Estem molt contents perquè en la modalitat individual hem guanyat 3 de les 6 medalles:

• Yuhan Shan: medalla d’or en el concurs artístic.
  • Hernan Simón: medalla de plata en el concurs literari.
  • Noèlia Virgili: medalla d’or en el concurs literari.
  • ENHORABONA !!!

En la modalitat grup-classe tots i totes vam gaudir molt. Mireu, mireu:

5C