SETMANA DE LA CIÈNCIA

El divendres 11 de novembre vam inaugurar la Setmana de la ciència amb la presentació de Stoichkov i el seu magnífic ajudant Doraemon. Durant la setmana següent els alumnes de l’escola han estat fent cada dia experiments científics. La setmana va culminar amb la realització de… Llegeix més»

CANTAXICS

Cantaxics a les escoles és el projecte musical que han treballat, enguany, els i les alumnes de 2n de la nostra escola.
Aquest projecte consisteix en formar part del cor d’una cantata conjuntament amb altres escoles i amb músics en directe.
Les cantates que es treballen en aquest… Llegeix més»

Les Competències Bàsiques a 6è

Demà engeguem les Competències Bàsiques a 6è.
Durant tres dies, es realitzaran diferents proves. Dimarts farem les de l’àrea de llengua catalana i anglesa; dimecres, llengua castellana i matemàtiques; i dijous, coneixement del medi.
Desitgem que vagin molt bé!