BONES FESTES!!

Tot i que aquest final de trimestre no hem pogut compartir juntes el tradicional Concert d’hivern, sí que podem regalar-vos aquesta sorpresa que hem preparat amb molta il·lusió tot l’alumnat i mestres de l’escola,
BONES FESTES i FELIÇ 2021!!
(👉🏼Cliqueu sobre el nom de cada curs i… Llegeix més»

REESTRUCTURACIÓ TORNS D’ENTRADA I SORTIDA

Benvolgudes famílies,
a partir del DIJOUS 8 d’octubre,  procedim a reestructurar els horaris d’entrada i sortida del centre per escurçar una mica el temps d’espera d’alguns grups-classe.

Per garantir una entrada segura, continuem necessitant de la vostra col·laboració i de la de tot l’alumnat:

1.- Cal… Llegeix més»

ENTRADES I SORTIDES EN CAS DE PLUJA

Benvolgudes famílies,
en cas de pluja coincidint en les hores d’entrada o sortida del centre, ens organitzarem de la següent manera (sempre mantenint les mesures de prevenció i seguretat que el Departament ens demana).
ARRIBADA (matí i migdia):
– els docents estan a la seva aula, on esperen… Llegeix més»

CAMINS ESCOLARS 2020-21

El camí escolar és un itinerari d’anada i tornada a l’escola que permet el desplaçament segur, acollidor i educatiu dels infants. Ens ajuda a recuperar l’espai públic i convertir-lo en una possibilitat magnífica d’aprendre a moure’ns amb autonomia, de forma saludable i contribuint a la… Llegeix més»

CASAL D’ESTIU 2020

A continuació adjuntem tota la informació relativa al Casal d’Estiu d’enguany:

Carta de l’Alcaldessa de Castellbell i el Vilar

Llibret informatiu per a les famílies (preus, organització, …)

INFORMACIONS A TENIR EN COMPTE:

La INSCRIPCIÓ es farà ON LINE del 16 al 22 de juny

Hi ha un AJUT per a totes les famílies de Castellbell i el Vilar, que es veu reflectit directament en el preu.

Al marge d’aquest ajut, es preveu que des de la Generalitat es puguin sol·licitar altres tipus d’ajuts, pendents de sortir, i dels quals us mantindrem informades. Des dels serveis socials municipals s’ha previst altres ajudes per a les famílies amb situació de vulnerabilitat.

Reunió informativa VIRTUAL el dia 17 de juny a les 20:30h. És molt important l’assistència a la reunió, ja que s’exposaran les mesures de seguretat (entrades graonades, grups de convivència…). Per aquelles famílies que tingueu dificultat d’accedir aquest dia a la videoconferència, podreu veure el resum de la reunió en l’enllaç del vídeo que es publicarà a la web del Casal d’estiu.

DUBTES:

podeu contactar a través del correu educaciocastellbellielvilar@gmail.com

o del telèfon de contacte de l’Ajuntament: 663 333 154 (de 9h. a 14h. – fins el 19 de juny de 2020).